20 mei 2011

Donderdag 19.

Donderdag was helemaal super!!
Ik was samen met mijn lieve meisjes (Desiree, Nancy en Channah).
We waren by Channah's huis en we gingen allemaal gekke dingen doen.
Channah had een super leuke, gratis bikini gekregen
en allemaal spulletjes van Yves Rocher !!
DAT WIL IK OOK !!
Ik was jaloerss..
Desiree moest nog naar het oogziekenhuis die kwam wat later.
Channah, Nancy en ik gingen ons filmen terwijl we aan het dansen waren.
Rond 4 uur was Desiree er ook dus we gingen een filmpje maken over het nieuws.
Egt superleuk
Nancy was de journaliste en ik was een andere journaliste in het buitenland.
Er was in Ijsland een vliegtuig neergestort voor een zware sneeuwstorm.
En Channah was een slachtoffer.
Ik heb haar gered. ;D
Later kwam desiree met schokkend nieuws dat er nog iets was gebeurt.
Er was een aardbeving in Oekraïne.
Nu was Desiree een journaliste in het buitenland en Nancy ging allemaal vragen stellen.
Even later kwam er een slachtoffer (ik) van de aardbeving.
Ik lag op de grond en het leek alsof ik het niet had gehaalt.
Maar ineens bewoog ik..
En ik gaf allemaal schokkerige bewegingen
ik had een zak op mijn hoofd ..
Uit eindelijk zag je mijn oog onder de zak vandaan komen!1 hahah
Egt heeel grappig.
We hebben ook nog leuke foto's van ons vieren gemaakt ;D.

Dat was donderdag. :)
xHUGG.



1 opmerking:

  1. Hahaha die laatste foto van jou is mooi Marit xD! Ik heb het filmpje gezien en hij was super hoor xD!

    BeantwoordenVerwijderen