22 jul 2011

Ouddorp, Zierikzee, Rockanje & Spijkenisse.

Wooeeeehoeee.
Eergister was ik dus weer helemaal kind. ;D
Het was geweldig!
Gister ben ik met mijn moeder, broertje, tante en nichtje(4jaar) naar Ouddorp geweest. Naar een enorme speeltuin 'De Flipjes'.
Ik weet het, ik ben veel te oud voor die dingen. Maar het was egt leuk. :$
Daarna zijn we met z'n alle naar Zierikzee geweest.
Lekker wezen winkelen. Fabian een nieuwe zwembroek, ik een nieuwe dromenvanger. Jaja, ik ben vreselijk bijgelovig, blabla. Egt niet!
Het was zeker gezellig. :D
Na Zierikzee zijn we weer helemaal terug gereden richting Spijkcity.
Naar Rockanje.
Daar is een heel leuk restaurant, 'Het Golfje'
Je kan er heel lekker eten, midgetgolden, trampoline springen en schommelen. 
TRAMPOLINE!! ;D
Dat op die foto ben ik trouwens niet, k heb het gwn van internet. :)
Daarna zijn we naar Hellevoetsluis geweest, omdat me nichtje en tante daar wonen. En toen zijn we naar Spijk gegaan. Toen heb ik nog bij Desiree geslapen. Samen met Channah! ;D
Ze zijn heel vervelend geweest toen ik sliep. Bijv. in mijn gezicht blazen en zeggen dat ik op een koud strand loop. En zowat mijn gezicht verbouwen. -_-
Maar ik heb tenminste geslapen en zij niet. xp
Mhuahuahauhauhauahuahuahaua!.


xMAARIT. <3

4 opmerkingen:

  1. Hahaha groot gelijk Marit =D! Volgende keer trouwens gewoon terug pakken hahaha xD!

    xx =]!

    http://mylifeasme-katy.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. *blaast* je bent samen met een hond op het strand. Het is heel koud. Marits antwoord; ''Uhuu hhhh huhhhh...'' xD *Marit (Slaat zichzelf in slaap)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaarrggh, volgende keer eh.
    Je zult geeak worden. >:D

    BeantwoordenVerwijderen