18 nov 2011

Tag: What makes me happy


Yeeaaah, ik ben getagd door Rachelle, super bedankt! Rachelle heeft trouwens een hele leuke blog, dus ik zou gewoon even kijken. Hehe ik vind tags altijd leuk. :3


De regels van deze tag:  
  • beantwoord alle vragen
  • geef deze tag door


Van welke mensen om je heen word je blij?
Mijn vrienden, ik kan echt niet zonder ze! Ze zijn er als ik moe, sip, ziek, boos of juist heel blij ben! Altijd kan ik op ze rekenen. Als ik een probleem ergens mee heb zijn zij er om mij te helpen en wanneer ik boos ben maken zij me blij. Zonder hun zou ik echt maar een saai leventje hebben. 
Ook word ik altijd blij van mijn familie, precies hetzelfde verhaal. Ook die zijn er altijd voor mij! Ik zou niet weten wat ik zonder ze moest. 
Het lieft heb ik altijd alleen maar gezellige en lieve mensen om me heen, maar zo kan dat helaas niet altijd gaan, pestkoppen zijn helaas overal. Maar ik heb plezier met de mensen waarmee ik het wel kan vinden. :D

Van welke make-up producten word je blij?
Mijn nieuwe Sephora lash plumper mascara, mijn beste oogpotloodje van Maybelline en al mijn mooiste kleurtjes nagellak!


Van welke films word je blij?
Zeker weten dansfilms, ik ga er helemaal van springen. Na de film ben ik helemaal blij en actief, zin om te dansen en te springen! Als ik al naar een dansend iemand kijk... Er zijn natuurlijk allemaal verschillende soorten dansen, dus ook verschillende soorten dansfilms. Ik denk dat ik van alle dansfilms Hip-hop het leukst vind. Dat is iets dat ik ook graag dans. Of films waar alle soorten dans in voorkomen. :3


Van welke muziek word je blij?
Hip-hop en pop muziek. Je kan er super goed op dansen en zingen natuurlijk. Ook al zing ik als een kraai, maar ik heb er wel plezier van en in mijn eigen oren klink ik een zang talent, hehe. Rap vind ik ook soms nog wel leuk, het is gewoon een soort van snel achter elkaar praten op een beat, maar als ik het kan, ben ik helemaal trots op mezelf dat ik zo snel kan 'zingen' hehe. Music and dance are my life! 
Op het moment heb ik niet echt een lieveling liedje, maar ik ben wel ook fan van Shakira dat is de enige zangeres waarvan ik al haar liedjes goed vind.
 


Van welke internetsite(s) word je blij?
YOUTUBE.COM! Je kan er muziek luisteren, nail arts bekijken, lachen om funny videos en kijken naar schattige diertjes. :3 Ook wordt ik blij van blogspot, hyves, twitter en google. Op blogspot vind ik allemaal super leuke blogs, hyves en twitter zijn gewoon handig en Google helpt me heel vaak met mijn huiswerk. (:


Met welke eigenschap van jezelf word je blij?
Uuuhhm, ik ben creatief. Daar word ik blij van, met creativiteit kun je overal komen. :D
Ook kan ik voor mijn mening uit komen, daar ben ik ook wel blij mee.Ik zeg wat ik denk, dat is iet altijd even goed, maar ik durf in ieder geval wel te zeggen wat ik van iets vind. Oh , ik hoor nu ook dat ik een doorzetter ben, als ik iets echt heel graag wil, dat ik er echt voor ga en niet zomaar opgeef. 



Van welke hobby(s) word je blij?
Tekenen/handvaardigheid! Als ik daar mee bezig ben, ga ik graag aan 1 stuk door. Ik vind het super leuk om te doen en kan er uren mee bezig zijn. Ook kan ik geen dag zonder dansen en muziek, echt belangrijk. Het is gewoon mijn levensmiddel geworden. ;D


En welke mensen maak ik blij met deze tag?


Zo, dat was het alweer. Ik hoop dat degene die ik getagd heb er blij mee zijn. :D
 xMarit.

 

5 opmerkingen:

  1. Wauw! Superleuk!

    Enjoy my give-away! http://veer-blog.blogspot.com/2011/11/first-anniversary-of-my-blog-one.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is zo'n leuke tag! Je hebt ook leuke antwoorden ingevuld.

    En wat lief dat je me hebt getagd! Maar ik heb 'm laatst al gedaan, sorry.. Maar ik zal jou naam er ook gelijk even bijzetten..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik volg je! Volg je mij en mijn vriendin ook?

    http://thewholeworldoffashion.blogspot.com

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihi wat een leuke reacties. ;D
    x love

    BeantwoordenVerwijderen