15 jun 2012

Outfit post

Heei lieverdss, 
Gister heb ik even gewinkeld met vriendinnen. 
Er was namelijk sale bij H&M en we wouden allemaal even kijken. 
Ik heb er niet echt iets leuks tussen zien zitten, maar toch heb ik nog even een nieuwe paar bandjes gekocht. Ik vond ze zo schattig en ze waren nu maar €2,- i.p.v. €5,- 






















We hebben verder ook nog even gekeken bij La Chica. 
Daar is alles zo goedkoop maar zo leuk.!
Niet alles hoeft duur te zijn .
Ik zag er een broek liggen en het was love at first sight.
Ik móest hem meenemen, en zeker voor €12,-






















Het riempje zat er bij, maar die kan je er ook gewoon afhalen .
Daarboven een simpel shirtje van H&M en een mustache ketting. 

xMaarit.

3 opmerkingen:

  1. Woow echt hele leuke spulletjes vooral die broek vind ik erg mooi en zulke armbandjes staan bijna overal leuk bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die armbandjes zijn super leuk!!

    Liefs xx

    p.s. Je volgt me op www.lovegirl-my-love-my-life.blogspot.nl , maar ik ben een nieuwe blog begonnen en ik zou het super vinden als je me daar zou willen volgen. Alvast bedankt!!

    www.liveyourpreciouslife.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen