1 jan 2013

Tragus / helix piercings





3 opmerkingen:

  1. Ik heb er 1 gehad, begin vorig jaar. Ik heb het een half jaar uitgehouden en toen moest hij er echt uit. Hier krijg je heel snel een ontsteking van ook als je het gewoon laat piercen. gelukkig is de zwelling bij mij gewoon weggetrokken en daar heb ik echt heel veel geluk mee, je kan het dus beter houden bij piercings die niet door je kraakbeen heen hoeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de eerste piercing mooi!
    Maar die laatste piercing schijnt zeer pijnlijk te zijn,
    omdat het kraakbeen daar vrij dik is.
    Heb je zelf één?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De laatste lijkt me ook echt heel pijnlijk, ik heb er zelf geen een maar zou er wel een willen. Helaas hoor ik niet al te goede verhalen en ben bang dat het gaat ontsteken. x

    BeantwoordenVerwijderen