17 apr 2012

Op zoek naar een baantje!

Heei lieverds . :)
Ik ben dol op shoppen, hih, iedereen die mijn blog leest geloof ik. 
Maar om te shoppen heb je wel geld nodig.... Dat is logisch.
Daarom moet ik echt gaan zoeken naar een baantje.
Ik heb in een korte tijd echt té veel geld uitegegeven.
En ik wil eigenlijk alleen maar meer en meer. 
Ik krijg maandelijks maar €10,- zakgeld. Daar moet ik het mee doen. :(
En mijn moeder vind kleedgeld maar niets geloof ik. -,-
Ik ben echt jaloers op mijn vriendin Channah (die trouwens een gloednieuwe blog heeft gemaakt!), zij krijgt 100 euro per maand!! O.o
Dat krijg ik al helemaal niet voor elkaar.
Het klinkt heel simpel : een baantje zoeken. 
Maar het probleem is dat ik pas 14 ben en pas na de zomervakantie 15 wordt, terwijl ik juist wil gaan sparen voor ze vakantie. 
Het enige wat ik nu nog kon doen is folders bezorgen.
Dat heb ik een paar keer gedaan met mijn vriendin Nancy, dat is haar baantje. In het begin vond ik het helemaal niet zo erg maar na 3x was ik er al totaal op uitgekeken. :( Ik weet het: een baantje is bijna nooit leuk, maar folders is toch wel het laatste wat ik wil doen.


~ Hebben jullie misschien tips voor een baantje of een goed excuus om je moeder over te halen op zakgeld verhoging? ~

xMaarit.

3 opmerkingen:

  1. Hee! Ik herken het ik moet ook echt nodig een baantje... Zelf pas ik heel vaak op, ik heb 5 oppas adressen, ken je misschien mensen met kinderen? het verdient best goed (3 euro per uur voor een beetje op de bank hangen haha).
    Bij mij lukte zakgeld verhoging door het gemiddelde van nederland te laten zien! (kan je gewoon op internet opzoeken er staat ook bij waarom het belangrijk is om eigen geld te hebben!)
    Misschien heb je er wat aan?
    X Noah
    www.daydreamingcoloursinpiration.blogspot.com
    ps. ik heb nog een winactie misschien leuk om daar ook aan mee te doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien kan je bij de kassen ofzo, als ze die in jou buurt hebben.
    Of misschien iets van bollen pellen of bessen plukken
    dat soort dingen mogen meestal wel als je nog wat jonger bent.

    BeantwoordenVerwijderen