13 mei 2012

Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ

٩(•̮̮̃•̃)۶ Fissanezenn.
Bron: We heart it. 












6 opmerkingen:

  1. hmf, ik heb het niet zo op YOLO. het is wel waar, maar sommige meiden gaan zichzelf er een beetj raar van gedragen. leuke plaatjes! (:
    loves!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love it. maar ben niet zo van de term YOLO :) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke plaatjes :) Maar ook ik, ben ook niet zo'n Yolo-fan, haha
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heei meiden, ik ben zelf ook niet zo iemand die dat als een excuus neemt op gestoorde dingen te doen. Ik vind sommige plaatjes alleen zo leuk, dat ik ze even moest posten. :D 'xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeii marit, superleuk ! xx desiree ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke foto's ! Maar ik ben ook niet echt 'fan' van Yolo.

    Liefs Tessa,
    www.beautyandmylifex.blogspot.com
    Youtubekanaal; Beautyandmylife

    BeantwoordenVerwijderen