13 mei 2012

NAGELLAKREK

Yeeeaaah, al een tijdje heb ik een nagellakrek!
Gekregen van de vriendin van mijn vader, Jolanda! Jolanda heeft haar eigen pedicure-manicure-nagelstudio. < Link  naar de website. :D . Ik ben super blij met het nagellakrek . Zoals je kunt zien, is het rek nog niet eens half vol. :x Maar dan kan ik nog even een tijd sparen. :D Er staan echt allemaal verschillende merkjes in: Gosh, Catrice, Essence, Magnetics, H&M, Claire's, Hema, Rimmel, Herome, La femme beauty, Nails Supreme, Miss Sporty. 

Helemaal bovenin heb ik mijn nagellakpennen. Ik heb ze van 2 merken. 5 pennen van Nails Supreme, gekregen van Jolanda. En 2 van Izgo. Gewonnen met een give-away. Hier een review > *klik*
Onderste plankje rechts: Essence Colour&Go, topcoats, crack coats, striper, XXXL shine, base coat. 
Ook nog een nagelriemolie, gekregen van Jolanda. 
Aan de andere kant van het onderste plankje staat alle catrice.
Tweede plankje van ondere: Magnetic striper, H&M, Max, Claires, Miss Sporty, Herome. 


En op het derde plankje van onder heb ik allemaal lakjes waar ik er maar 1 van heb: Gosh, Rimmel, Etos, Hema, La femme beauty. 


Dat was het alweer. 
xMaarit.

2 opmerkingen: