2 jan 2012

Nagelriemolie

Last van velletjes of scheurtjes rond jou nagels?
Dan is een nagelriemolie precies wat je nodig hebt.
Een nagelriemolie zorgt ervoor dat je je nagelriemen wat soepeler en zachter worden. Ze zien er zachter en vetter uit. Geen last meer van velletjes en droge nagelriemen.
Zelf heb ik er 1 geleend, ik heb geen idee van welk merk het is. Het staat er namelijk in het chinees. :$
Maar ze hebben sowieso ook wel van andere merken een goede nagelriemolie. Bij etos hebben ze er namelijk 1 van 3,50 die is ook heel goed!

Je smeert de olie rond het vel om je nagels (je nagelriemen) en laat het ongeveer 1 minuut, hooguit 2 minuten intrekken


 


Dan masseer je het in en duw je je nagelriemen terug (van je nagel af). Je kan het ook op je nagel zelf smeren, maar dat heeft niet echt een effect op je nagels.





Door het terug duwen van je nagelriemen groeien je nagels sneller en makkelijker en ook ziet het er mooier en verzorgder uit.
Kijk die chinese lettertjes dan, whaha dat kan ik toch niet lezen . xd


 xMaarit.

10 opmerkingen:

  1. Ik kan ook echt niet zonder olie voor mijn nagelriemen. Zelf gebruik ik meestal lemony flutter van Lush. Ik vind het zo handig dat het als soort van boter in het potje zit en dan olie wordt als je het insmeert. Handig :) Leuke blog heb je trouwens ik volg je met bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er sinds kort ook eentje, en ben er heel tevreden over! Ze zien er gewoon veel beter uit nu (;
    En ik ga je ook volgen (:
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er erg leuk uit :D
    Superleuke blog heb je, elkaar volgen?? :D
    xx'

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt goed! Ik gebruik t eigenlijk nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. klinkt idd goed! x

    http://itsfashion-bitch.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede tip! Ik had eerst moeite op nagelriemolie te lezen. Dat is een best raar en grappig woord

    BeantwoordenVerwijderen