24 okt 2011

Gosh limited idition 'Lavender Love'

Whaaauuuww, 
Ik ben verliefd op m'n nagellak!
Een tijdje geleden had ik een leuk lakje gekocht, maar ik heb er nog niet echt de tijd voor gehad om er foto's van te maken en het te posten. 
Maar dit is het perfecte lakje.
Het was een limited idition van Gosh. 
Gosh introduceert een nieuw concept voor hun nagellak lijn. 
Iedere keer zal Gosh 4 kleurtjes nagellak gaan uitbrengen die op het moment helemaal hip zijn. 
Hiermee heb je altijd een kleurtje op je nagels die aansluiten op de laatste trends.
De perfecte kleur nagellak zal 4 keer per jaar gaan veranderen om je ieder seizoen te kunnen voorzien van super trendy nagels.
De eerste 4 kleuren van de special edition zijn: Lavender Love, Misty Mauve, Groovy Grey en Neon BaBy.















Toch vond ik Lavender Love het mooist, lavendel is sowieso een mooie kleur.

Er zitten echt voordelen aan dit lakje, je betaald dan wel ietsje meer maar dan heb je wel:
 - Goed kwastje, met 1 keer kan je al 3 nagels lakken
 - Makkelijk aan te brengen
 - Het gaat een lange tijd mee
 - Het is na 5 minuten droog
 - Makkelijk er af te halen met remover

 Als je het op je nagels lakt, lijkt het eerst een beetje blauwig, maar na een tijdje zie je het paars doorkomen en als het droog is heeft het een prachtige kleur. 
Op de foto's zie je de kleur niet zo goed op de nagels, in het echt ziet het er iets beter uit. 
Maar toch een super goed lakje en ik ben er echt blij mee. :3


















xMarit.

2 opmerkingen:

  1. Ontzettend mooie kleur! Zelf heb ik het tweede en het vierde lakje van deze lijn en dat heb ik me nog niet beklaagd.

    BeantwoordenVerwijderen