27 feb 2012

Catrice - My 3 colours


Tja, wat zijn dit nou voor kleuren. ;d
Het maakt niet uit welke kleur ze zijn, ik vind ze heel mooi. 

Met valentijn hebben mijn vriendinnen en ik elkaar cadeautjes gegeven. We hadden geen van alle een boyfriend. Dus dan maar gezellig voor elkaar cadeautjes kopen. 
Het donkerroze/rode lakje had ik al.
Maar de paarse en lichtroze heb ik gekregen van 2 van mijn vriendinnen. Van mijn andere vriendin heb ik een zilvere eyeliner gekregen, daar ga ik ook nog iets over posten, maar niet nu. ;D


Eerlijk gezegt heb ik maar 5 lakjes van Catrice, waaronder deze 3. Ik vind ze heel goed, dus ik probeer nu steeds meer van Catrice te kopen. 







(*Klik op de foto voor vergroting*)






Als eerst dit paarse lakje genaamd: #190 Wrapped Around My Finger.
Ik vind het een hele mooie warme kleur paars. Heel mooi. Hij ziet er in het echt alleen iets donkerder uit dan op de foto.
















Dan dit lichtroze lakje  genaamd: #030 Meet Me At Coral Island. Dit vind ik ook zo'n mooi kleurtje, ziet er in het echt ook iets donkerder uit als op de foto. Ik heb een shirt dat preciés dezelfde kleur is, dus ik ben er heel blij mee. 
















Dan dit donkerroze lakje: #360 Raspberry Fields Forever. Dit was mijn eerste lakje van Catrice en ik was er meteen tevreden over. De kleur is in het echt weer wat lichter dan op de foto. Ik weet niet wat er met de camera is, of het ligt aan de lichtval, maar de kleuren vallen wat raar...


~ Wat is jullie lievelingskleur van Catrice? ~


xMaarit.

7 opmerkingen:

  1. Mooie foto's Marit =]! Je nagellak ziet er heel leuk uit en je nagels zijn mooi lang =]!

    xx!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke meisjesachtige kleuren! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kleuren! Ik volg je! volg je terug?
    Kusjes Noah
    www.daydreamingcoloursinspiration.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleuren! Erg vrolijk ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind die koraal roze echt super!
    Leuk dat je meedoet aan mijn give-away (:
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen