25 feb 2012

VAKANTIE !

Eindelijk heb ik vakantie ik heb er zooo lang op gewacht !!
Eindelijk rust , whaaauuuw hoe blij?!
Gister is mijn vakantie al begonnen. ;D
Mijn vriendin gaf een verjaardagsfeestje en zijn we wezen zwemmen. 
Vandaag heb ik een high tea gehad met mijn moeder, tante, opa, oma en broertje .
Morgen allemaal tassen inpakken en kamer opruimen.
En maandag... naar het Meerdal. Daar ben ik al best vaak geweest het is een super leuk vakantiehuisjesparkdingus. :D 
1x komen mijn nichtje en tante, 1x mijn opa en oma en 1x mijn andere tante, andere nichtje en neefje. :D
Super leuk dus, je hebt er zo'n leuk zwembad en je kan er hartstikke leuk foto's maken en wandelen door het park. Wij zitten op het eilandje met ons huisje dus dat zit lekker dicht bij de plaza. 

Vrijdag gaan we weer weg en gaan ik en mijn broertje gelijk door naar onze vader in Wamel. :D 
Oeeh , wat heb ik zin in deze vakantie. :D
Dit betekend alleen wel dat ik vanaf maandag t/m vrijdag sowieso niets kan posten. 
Ik post de laatste tijd togg niet meer zoveel , dus zo erg kan het niet zijn. 
Fijne vakantie allemaal!


xMaarit.


~ Hebben jullie je vakantie al gehad of hebben jullie hem ook nu pas? ~



4 opmerkingen:

  1. die van mij is al bijna voorbij, jammergenoeg! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nu ook pas vakantie !
    Maar ik vind het eigenlijk wel leuk, want dan zit de rest van het land op school, en wij zijn lekker vrij.
    Wil je me volgen?
    Ik volg je natuurlijk terug !

    liefs, lian.

    BeantwoordenVerwijderen