6 feb 2012

Finally there's the snow !

Eindelijk, we hebben er een lange tijd op gewacht, SNEEUW ! :D
De een vind het maar irritant en de ander vindt het geweldig. 
Ik zit er denk ik tussenin, ik hou van sleeën, schaatsen en sneeuwballengevechten, maar de kou is toch wel heel vervelend en je kan elk moment van je fiets of vallen. ;d
Hehe, mijn broertje is vanmorgen al van zijn fiets gevallen, maar hij staat nu al weer op het ijs.
Ik vind het altijd zo leuk om te zien dat alles wit is, je kan er ook altijd hele leuke foto's van maken. 
En dat heb ik dus ook gedaan, hih. 








xMaarit.

3 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke foto´s! Hahahah, die duif, geniaal! :')
    En bedankt voor je complimentje! ♥ Ik hou ook niet zo van
    die onwijs grote tattoo's. een bescheiden hartje, zwaluw,
    infinity-teken of tekstje vind ik ook veel mooier.
    loves, saar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk! ik vind het mooi, maar niet als het er al dagen ligt, zonder verse laag :D
    de eerste is ook leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen