26 feb 2012

Tag: 4 things

Halloo, voordat ik op vakantie naar het Meerdal ga, wil ik nog even een paar dingen posten.
Ik zag deze tag op All about beauty , en dacht : wat een leuke tag ! :D
Iedereen mocht hem overnemen, dus die kans heb ik gegrepen. 
Hier kommttt ieee , whihi ik ben een beetje druk. :$
Klik maar voor meer. ;D



4 dingen die in mijn handtas zitten:
 - Geld 
 - Mobiel
 - Lippenbalsum
 - Smint


4 dingen in mijn bureaulade ( Ik heb geen bureau, wel een kaptafel ) :
 - Parfum
 - Haarbandjes
 - Mijn 5 favoriete boeken
 - Borstel


4 dingen in mijn slaapkamer:
 - Bed
 - Ingebouwde kast 
 - Kaptafel
 - En er komt misschien nog een nagellak rek. :D


4 dingen die je altijd al hebt willen doen - die je waarschijnlijk nooit gaat doen:
 - In mijn geld kunnen zwemmen
 - Shoppen tot ik mijn butler, vriend en bodyguard mijn tassen niet meer kunnen dragen xd
 - Model worden
 - Vrede op de wereld maken


4 dingen die je op dit moment heel leuk vind:
  - Blogger
  - Shoppen
  - Vakantie
  - Nagellak


4 liedjes je niet uit je hoofd krijgt: 
 - Epic van Quintino en Sandro Silva (Los gaan!)
 - Levels van Avicii (Goede herrinneringen)
 - The one that got away van Katy Perry (Deze raakte me)
 - I follow rivers van lykke li (Haha, dit liedje zingen wij altijd KEIHARD in de pauzes)


4 dingen die je niet van mij weet:
 - Ik heb geen eigen camera
 - Ikn kraai zing als ee
 - Ik maak geen filmpjes voor mijn blog omdat ik een hekel heb aan mijn stem
 - Ik geloof ik geesten, aliens en karma 


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. 
Iedereen die deze tag leuk vind mag hem overnemen.
Als je hem overneemt is het leuk om het in een reactie te zetten, dan lees ik ook die van jou . :D


xMaarit.

3 opmerkingen: