11 feb 2012

Unboxing Neckermann.

Oooh, eindelijk was onze bestelling van Neckermann er. ;D
Channah en ik waren zooo blij, totdat...
Kijk het filmpje maar.
De beroemde Katy komt er ook in voor. :D
Grrrr. Ik baalde echt. Want we hebben wel volle pond betaald. Ik had de schoenen in mijn maat besteld, maar ze zaten eigenlijk te krap, en aangezien het een beetje zomerschoenen zijn moet ik er ook nog in groeien, toch heb ik ze gehouden. De shirts pasten niet dus die hebben we teruggestuurd, we wachten nu op de maten 34. Hopen dat ze binnen komen. 

xMaarit

7 opmerkingen:

  1. Wat jammer zeg, en wel heel erg raar dat je alleen maar de maten 36 hebt ontvangen. Ik zou toch even mailen of bellen op de een of andere manier! Mooie blog heb je (jullie)! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha wat een supergrappig filmpje!ik zit hier echt met een big smile! maar wat deed katy daar? ook een vriendin ofzo?
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh, nu snap ik het! haha ik had de link tussen hen twee nog niet gelegd!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jammer! Ik volg jullie nu, het zou leuk zijn als je me terug zou willen volgen!
    X

    www.smileisyourbestaccessory.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer !
    Ik volg je nu, volg je me terug?
    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen