8 feb 2012

Something totally different!


Heeei all . 
Zoals jullie zien aan mijn titel gaat deze post over eens totaal iets anders. 
Zoals mijn sokken. :$
Toen ik vanmiddag thuis kwam en mijn schoenen uitdeed, drong het weer tot me door dat ik vanmorgen 2 verschillende sokken aan heb gedaan. 
Ik wil voor mijn blog iets nieuws, iets origineels, iets ... anders. (:
Ik ben hard aan het denken. 
Soms zie ik bij andere blogs voorbij komen: pictures of the week of Q&A .
Dat is natuurlijk ook leuk. 
Ik zie ook vaak blogs waar mensen hun outfits showen, dat doe ik eigenlijk niet zo vaak. Eerlijk zo goed als nooit. Nail arts en DIY's doe ik ook niet zo vaak, dat zou ook nog leuk zijn. 
°
Dus als jullie nog briljante ideeën hebben of gewoon meer over mij en mijn blog te weten willen komen, plaats een reactie of stuur een mailtje naar maritjevk@live.nl

xMaarit

p.s. Doe jij al mee met de give-away van Saareen heel pakketje met allemaal spulletjes van Max. Super leuk, neem gewoon even een kijkje als je haar nog niet kent. ;D

4 opmerkingen:

  1. Ik ben ook al op zoek naar inspiratie, dus kan je helaas niet helpen. Succes girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook heel vaak inspiratie loos, kijk op andere blogs en internet dan komt er vanzelf iets in je op!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, ik draag ook heel vaak twee verschillende sokken. Een linker en een rechter :P

    BeantwoordenVerwijderen