5 okt 2011

Beeldende vorming

Pffff.
Elke woensdag is voor mij vreselijk. Ik zit op school van 08:20 tot 16:40, daarvan heb ik de laatste 2 uur gym. Dan moet ik als een speer omkleden en op de fiets naar jujitsu waar ik om 5 uur moet zijn!
Ik kijk dus absoluut niet uit naar woensdagen, maar toch ook weer wel... 
Die dag heb ik Beeldende Vorming! Lekker tekenen en allemaal dingen met je handen.
Natuurlijk krijgen we leuke opdrachten, zoals: 
  - Een zomerse tekening. Ik koos voor lippen met een rietje ertussen en een glas drinken. 
  - Klederdracht. Ik koos voor een meisje met hele felle kleren en apart haar. 

Zomerse tekening: 
 
















Schets van het meisje:

























Tekening (nog niet af!) van het meisje:


























Het valt me nu eigenlijk pas op dat de ogen een beetje scheef staan en de wenkbrauwen allebei heel anders zijn, dus daar ga ik nog aan werken. 

xMarit.

4 opmerkingen: