30 okt 2011

Halloween deel 1

Vrijdag avond zou ik bij mijn nichtje Rianne slapen.
Die middag, ging ik met Channah en Nancy naar het centrum om nog even wat spulletjes te kopen. 
Nancy moest daarna weg en Channah ging met mij mee naar mijn nichtje. 
Toen we hoorden dat Channah mocht blijven eten waren we al blij, maar toen we hoorden dat ze ook mocht blijven slapen waren we nog blijer! ;D
Die avond was er al een beetje halloween optocht . 
En wij gingen ons klaar maken, allemaal schmink en gekke kleding.
Ik had een knal geel rokje met knalgele bretels.
Rianne had een knal roze rokje.
En Channah had een knal paarse broek met een stoer grijze shirt.
Het was echt geweldig, we kwamen best wel laat.
Oja, we hadden allemaal snorren geschminkt en Rianne had een piemel op haar hoofd geschminkt!!
Hahaha, toen hebben we foto's gemaakt xd.






































We hadden ieder 5 snoepjes. :(
We kwamen veel te laat... haha. 
Toen we thuis kwamen gingen we onze schmink van ons gezicht halen, wat echt een hele klus was. 
Daarna gingen we ons haren wassen, om de beurt. 
We hadden allemaal gekleurde haarlak in ons haar. xd
Maar we hadden geen zin om te douchen. 
Wat een pijn.We hingen met ons hoofd over de badkuip met de douche kop . Elkaar met shampoo besmeuren. Niet normaal!! Hahaha
Met je kont op de wc, je rug op de badrand, en je hoofd half in de badkuip, met je gezicht naar boven!
Pfoee, ik dacht dat ik een nekhernia zou krijgen!!
Toen we allemaal schoon waren, gingen met onze bikini aan trekken, want....
Rianne heeft een jaccuzi in de tuin! ;D
Yeaah, Channah was helemaal blij! 
We hebben lekker 2 uur in die jacuzzi gezeten, lekker warm.
Maar toen we er uit gingen moesten we ons in de schuur omkleden, en niet normaal hoe koud het was.
We stonden te klappertanden met de gedachte dat we zouden bevriezen...

De volgende dag heb ik ook weer halloween gevierd en heb ik wel wat meer snoep in ontvangst genomen, maar daar komen de foto's nog van .

xMarit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten