24 okt 2011

Eigen fotoshoot met nichtje

Haha, ik ging met m'n nichtje een fotoshoot maken op straat. 
Maar elke keer kwamen er auto's dus ik ging liggen en ik mocht gelijk weer op staan omdat er weer een auto aan kwam xd.
En er zwaaide een hele enge man naar me , in een auto. En toen keek hij heel duivels. 
Maar het was wel grappig , Rianne had een nieuw hempje en ze had haar haar geverfd dus dat moest ze fv showen. ;d
Ik heb eindelijk m'n Adidass! ♡_♡
Wit met zilvere strepen! ;D
Ja dat moest ik ook even zeggen.
Okee foto's : 



























xMarit

2 opmerkingen:

  1. super super leuk!
    Gfc staat voor google friend connect het klinkt heel moeilijk maar het is gewoon de normale manier waar je mensen altijd op volgt.
    Je kan mijn bericht niet liken als je geen bloglovin hebt.
    Maar je kan als je facebook hebt mij wel daarop like!
    en je kan een link van mijn blog op jou blog zetten voor extra punten, als je meer wil weten vraag het gerust!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankje voor reactie, hihi !

    ♥ kisses&huggs.

    BeantwoordenVerwijderen