5 okt 2011

Blogaward: Tell me about yourself


Hihii. 
Ik kom er net achter dat Rachelle mij getagt heeft. Eigenlijk al haar followers... Blij om daar één van te zijn. ;D
Super! Dankjewel. :3
Oke, dan ga ik maar eens iets over mezelf vertellen.

♡ Ik ben Marit. 
Geboren op de verjaardag van mijn eigen moeder; 07-09-1997
Ik woon in Zuid-Holland. 
Ik heb gescheiden ouders en een broertje, Fabian.
Ik ben klein: 1.55m
Ik heb een kat, Rossi. Mijn vader gaat samen wonen met zijn vriendin en dan krijgen we een hond. :D
Ik heb geen enkele ziekte. Maar kan wel super druk zijn of super moe.
Ik hou van dansen, eten, koken, tekenen, fotografie, nagels lakken, shoppen, "knutselen" en bloggen. (:
Ik doe nu 3Havo
I love nagellak. 
I love sieraden vooral kettinkjes en oorbellen.
I love to party. Van mij mag er elke week een disco zijn. Gelukkig bij ons om de 2 weken. :D Y-land superr. 
I love animals vooral katten. 
Ik heb een favoriete muziek. R&B, Hip-hop, dance. 
  Ik heb ook lievelingseten:
 - Groente: broccoli, spinazie, hutspot, sperziebonen. 
 - Snackbar: Bram Ladage, Verhage, Mac Donalds.
 - Pasta&rijst: chili con carne (MAAR WEL ZONDER DIE VIEZE BONEN), spaghetti, tagiatelle, witte en gele rijst.
 - Fruit: ananas, mango, aardbei.
♡ Ik heb ook dingen die ik niet lust. 
 - Groente: Bruine/witte bonen, witlof, spruiten.
 - Snackbar: KentucyFriedChicken (ik heb niks tegen kip, maar daar is het eten gwn vies!)
 - Pasta&rijst: macaroni

 - Fruit: passievrucht
Mijn kamer is ALTIJD een troep. 
Niet zo famous op het liefdesfront. :(















En ik geef deze tag door aan AL mijn followers. 

xMarit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten