18 okt 2011

Miss Sporty Disco tech nails

Een tijdje geleden vond ik een leuk lakje.
Als je het op je nagels lakt zie je niet veel anders dan een normale top coat. 
Maar onder UV-licht is het net glow-in-the-dark. 
Het geeft helemaal licht. 
Toevallig ging ik die avond naar de disco, Y-land.
Yeeaaah Y-land met Def Rhymz!
En heb ik even een foto gemaakt van mijn nagels. 
Je ziet er niet veel van, beetje slechte camera op mobiel. 
Oja, ik heb ook een beetje van een probleem...
Ik heb een boel nieuwe spullen gekocht, maar ik nergens foto's van maken...
Het kabeltje van de camera is weg en mijn mobiel maakt vreselijke foto's.
Slechte kwaliteit en alles, niet fijn.
Maar sowieso ga ik er over bloggen. 

xMarit.
 

9 opmerkingen:

  1. Leuk lakje ^^! Awesome effect trouwens =D! Ik wil het hebben <3!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, wat gaaaf! ik ga hem zeker kopen!
    ehm, vraagje, blijft de kleur blauw,
    of licht dat aan de kleur die je
    eroverheen doet? :)loves, saar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk lakje! Grappig (:

    Leuke blog heb je trouwens! Ik volg je (;

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjulie :D
    @Saar ik heb alleen disco tech op mijn nagels gedaan, geen ander kleurtje , dan zie je het effect niet meer. Maar het blijft altijd dezelfde kleur. Een beetje paarsblauwig.

    Ik zal jullie ook volgen. ;D

    'x Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. JA! DAT MOET IK HEBBEn. zooooo vet is dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heyy
    ik heb hem ook maar bij wat voor licht doet ie het alleen in een disco?

    x jes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeu Nicole. Het licht waardoor je die mooie kleur ziet is UV - licht. In de disco zijn lampen van UV licht. Daardoor zie je de kleur. Van UV-licht droogt je nagellak ook sneller. Je kan de lampen ook kopen. Op marktplaats of bij nagelstudio's . xx

    BeantwoordenVerwijderen