26 okt 2011

Sketches.

Sketches op mijn blog? 
Haha, ja mensen. Channah en ik hebben een geweldig idee.
We zaten in de pauze op ons ieniemini krap plekje bij de lift, met uuhh.
1,2,4,6: 6 mensen zo'n beetje. En ik had heel erg honger, maar ik had mijn eten al op. 
Dus ik vroeg: "HEB JIJ GELD VOOR MIJ?" 
Met een heel raar stemmetje. En dat bleef ik aanhouden. 
Tot dat Channah ineens zei: "Dat zou een leuke sketche zijn!"
We zaten helemaal te fantaseren over een oude enge zwerver die met kerst voor je deur stond en zegt: "HEB JIJ GELD VOOR MIJ?" Hahaa. 
En toen dachten we : We worden REGISSEURS!!
Haha ik denk dat we dat vrijdag gaan maken, want morgen ga ik met mijn nichtje winkelen. 
Voor halloweeeeeen, ik heb een soort spinnewebpanty en daarover doe ik een enge tutu. ;D
En dan ben ik 1 of andere enge ballerina ofzoo. Daar denk ik eigenlijk nu pas aan, dat ik dan een soort ballerina kan zijn. Vroeger zat ik op ballet, ja echt waar. :$
En toen 2 jaar op bodyjam. En nu ga ik weer met een paar mensen op Hip-Hop. (:
Maaaaaaar... Hoe bedoel je van de hak op de tak.
Ik loop een beetje m'n levensverhaal te vertellen hier.
Die sketch komt eraan!

xMarit.

2 opmerkingen: