27 dec 2011

Ik ga verhuizen !

Mijn vader gaat samenwonen met zijn vriendin in een ander huis. 
1ste kerstdag hebben we een huis gekocht.
Ik woon bij mijn moeder, dus ik ben daar alleen in de weekenden.
Aan de ene kant vind ik het super dat we gaan verhuizen, maar aan de andere kant...
Als ik in het weekend bij mijn vader ben, ben ik daar maandag morgen ook nog. 
Als ik dan naar school wil fietsen, kom ik langs het huis van mijn vriendin Channah.
Dan zet ik mijn fiets daar voor de deur en wacht ik tot Channah klaar is. 
Dan fietsen we gezellig samen naar school. Dat kan dan niet meer. :(
Maar aan de goede kant, ik mag mijn kamer weer helemaal opnieuw inrichten. :D
Ik zal jullie even een paar foto's laten zien:


 Voorkant

Woonkamer
Keuken
Tuin

Mijn kamer
Alle spullen die in dit huis staan zijn niet van ons, die worden er allemaal uit gehaald. 
 Verder is er nog een soort garage, badkamer, speelkamer, washok, mijn broertjes kamer en de kamer van mijn vader en zijn vriendin.

~ Zijn jullie al een keer verhuisd? ~
xMaarit.

6 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi huis, wat krijg je een mooie grote kamer! *jaloers*

    Liefs'Manon
    Ik houd trouwens een give-away, doe je mee? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er erg mooi uit!
    Leuke blog heb je,
    ik volg je! :D

    Liefs,
    Laura

    (http://lauraliciousss.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk zeg!
    ik ben zeker al een keer verhuisd. naar het buitenland.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk huis Marit =P. Ik en Channah zijn nooit verhuisd =o. Maar vind je je huis leuk =P?? Hebbie al een idee hoe je je kamer gaat inrichten =]??

    xxx mij =]!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, leuke reacties. :3
    Ik nog geen idee hoe ik mijn kamer ga inrichten.
    Maar die ideeën komen zeker nog wel. :D
    x'liefs

    BeantwoordenVerwijderen