30 dec 2011

Shopping @Rotterdam

Jeeej, ik ben wezen shoppen met mijn nichtje Rianne in Rotterdam. 
We wouden dit al een hele tijd doen, maar kregen er niet echt de tijd voor. 
Met de metro zijn we er heen waren, waar we eerst nog probelem mee hadden.
Ik moest een dagkaartje kopen, maar ik had niet kleiner als 50 euro en dat stomme apparaat nam geen briefgeld aan en de oliebollenkraam wou niet voor me wisselen! Toen heb ik 2 oliebollen gekocht en had ik geld om met de metro te gaan. :D
Ergens om kwart voor 1 waren we er en gingen we eindelijk shoppen. 
Dit zijn de spulletjes:

De poeder foundation van Essence vind ik heel goed. Hij bedekt altijd snel al mijn oneffenheden en is precies mijn kleur. - 02 soft beige .
 
Ik had ook nog een nieuwe kwast nodig, omdat ik alleen maar kwasten heb die ik iets klein vind of juist te groot, maar nu ben ik wel tevreden. Dit is een mooie grootte en lekker zacht. :3

Ik ben helemaal gek op mutsjes. toen ik bij de H&M was , was ik ook meteen helemaal verliefd op deze muts. Je had hem in drie kleuren: zwart, donker bruin en licht bruin. 
Ik vond de zwarte zo zwart en de licht bruine vond ik niet zo leuk bij mij staan. Deze is perfect en echt zoo schattig . :D

Ook heb ik nog een paar nieuwe hoofdbandjes gekocht. Er zat ook nog een rode bij maar die wou Rianne graag hebben. Nu heb ik denk ik toch wel alle kleuren hoofdbandjes . behalve rood.

En dan nu het hoogtepunt van de post. 
Ik heb eindelijk de horloge die ik al sinds de 2e klas wil. 
Het is geen originele IceWatch, maar ik die zijn echt niet normaal durr voor een stukje platic met een klok erin. Deze is eigenlijk hetzelfde idee en ik vind hem super. 

Het is me trouwens opgevallen dat eergister heel veel mensen hebben gewinkeld. Gezelligg. :D
xMaarit.

3 opmerkingen:

  1. wat een leuke spulletjes! inderdaad, zo'n ice swatch kan je beter voor je verjaardag vragen ;)
    loves, saar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spullen! Dat poeder klinkt fijn! Het horloge is ook leuk, maar niet mijn stijl.

    Ik ben nu je 'vriend' op google en ik volg je op bloglovin! thnxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice post!

    x from the Netherlands
    Twitter: @Mouniaaa20

    BeantwoordenVerwijderen