14 dec 2011

Review Miss Sporty Studio Lash Eyeliner

Vandaag had ik een tussenuur, dan gaan wij vaak naar de Mc Donalds die vlakbij zit, maar we kunen ook naar het dorp waar een Bram Ladage zit. :D
Ik en Channah wouden graag een eyeliner en zijn dus even langs de Etos geweest. 
Ik heb nog nooit een eyeliner gebruikt en kan er ook totaal niet mee omgaan, normaal gebruik ik een oogpotlood. Tot mijn verbazing was ik er maar een kwartier mee bezig om het goed op te doen! ;d
Het ging best makkelijk, maar ik ben nog steeds geen genie. 
Ik vind deze eyeliner wel goed, het kwastje is niet te dun en ook niet te dik.  Het flesje ziet er niet speciaal uit, maar is ook niet lelijk. 
De prijs is ook gewoon te doen €3,- bij de Etos.
Ik heb geen foto's van hoe het eruit ziet op mijn ogen, maar dat komt omdat dit mijn eerste keer was met eyeliner, en het nog niet echt een mooie rechte lijn is, haha. :$
Bij de Etos is het nu trouwens 3e product gratis op alle Miss Sporty producten, alle variaties mogelijk. Ik weet niet tot hoe lang deze actie geld. 


Mijn mening:


Gebruik: 9/10
Uiterlijk: 7/10
Prijs: 7/10



 
~ Gebruiken jullie eyeliner, of liever oogpotlood? ~ 

xMaarit.

7 opmerkingen:

  1. Blijven oefenen meis! Je wordt er vanzelf goed in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post! Ik gebruik zelf soms oogpotlood, maar een donkere kleur staat me niet, dus meestal gebruik ik een witte oogpotlood. Dan doe ik een witte stip in de binnenhoeken van mijn ogen en die veeg ik dan een beetje uit: het maakt je ogen groter en geeft je een frissere look :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hih, leuke reacties, ikk blijf oefenen. :D
    en een handige tip, dankje Aimee.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lijkt me een fijne eyeliner!
    en de prijs valt ook mee :)
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb de eyeliner ook! :)
    Heb er nog een post over gedaan.
    De prijs valt mee, en een goede eyeliner'
    liefss,

    BeantwoordenVerwijderen