5 dec 2011

't heerlijk avondje is gekomen...

Sinterklaaaaas!
Jeeeej, Sinterklaas is weer geweest en heeft een hoop pakjes achter gelaten. :D
Ook ik had een paar pakjes, waar ik blij mee ben! Dit jaar hebben wij Sinterklaas gevierd als alle andere jaren. Gezellig bij mijn opa en oma, met mijn broertje, moeder, nichtje, tante, opa en oma en hun 3 honden! Ik had een leuk verlanglijstje geknutseld, met allemaal leuke kleine spulletjes. Ik zal jullie even laten zien wat ik heb gekregen.


~Je kunt op de foto klikken voor vergroting. 
Deze vond ik zoooo leuk, je kan er allemaal foto's aan hangen en aan die rand van het hart, kan je ook andere dingen hangen, zoals oorbellen, kleine kettinkjes of armbandjes. Je kan het hart ophangen aan een lintje of neerzetten. 
Die van de Xenos kan je alleen ophangen, maar die van de Blokker kan je ook neerzetten zoals deze. 


Ik vind deze oorbellen zoo mooi! 
Ik zag ze al een keer bij de V&D, toen heeft 'sinterklaas' ze waarschijnlijk stiekem voor me gekocht. Ik vind de oorbellen heel mooi passen bij nette witte kleding. 
Ik vind ze geweldig alleen heb ik niet zo veel nette kleding. 
Daar moet ik dus maar even voor gaan winkelen. No problem. :D




Dit boek wou ik echt al heel lang. 
Ik zag er een keer een recensie over in de Hitkrant en het leek me zo'n leuk boek! Ik heb er nog geen woord uit gelezen, maar het lijkt me heel grappig. 
Het gaat over een meisje dat alles zegt wat ze denkt.
Dat lijdt haar soms tot rare en genante situaties waar ze zich weer uit moet redden. 
Bekentenissen van een Flapuit van Renske Derkx

Dit is een tassenhanger (nepbond), ik zag er laatst iemand op school mee lopen, en ik vond hem wel leuk. Je kan hem zo kopen bij de Intertoys voor een paar euro. Hij is groter dan je denkt.
Hij is 30cm lang, dat is net zo lang als een liniaal. xd
Als je een leuke rugzak ofzo hebt, die er leuk bij kleurt kan je hem er zo aanhangen. :D

Stiften van Bic, al mijn stiften zijn op en ik kan niet zonder, dus ben ik blij dat ik deze gekregen heb. :D
Op de verpakking staat dat de stiften uitwisbaar zijn door de witte stiften in het midden, ik ga het nu meteen uittesten.
Zoo, ik laat ze even drogen...
ohmijngod, het werkt. whaha.
Okee, de stiften drogen heel snel en er blijven geen klontjes op je vel hangen. En de magische gum stift om het zo maar even te noemen werkt geweldig!!
Ik had dit nooit verwacht. Ik heb geel, rood en blauw uitgetest en het werkt super, er blijft echt nog maar heeeeeel licht iets over, je ziet er echt bijna niks van!


Dit is een hoofdband (nepbond) .
Ik ben de laatste tijd helemaal bezig met bandjes om mijn hoofd. Toen ik deze zag leek het me wel leuk. 
Ik had geen idee hoe groot hij was, maar heb het toch maar gevraagd. 
Hij is van binnen heel lekker zacht en warm, en zit niet te strak ofzo, je ziet heel mijn voorhoofd niet meer haha!


Money, Money, Money must be funny!
Mijn overgroot oma doet niet meer mee met Sinterklaas maar heeft wel een kleinigheidje voor osn meegegeven. Een spaarpotje met daar in 15 euro. :D
Daar kan ik weer een paar leuke lakjes of een nieuwe mascara van kopen!

Nou, deze spreekt voor zich. Op mijn deur heb ik allemaal dingetjes geplakt zoals tekeningen, te laat briefjes van school en ook mijn pasjes die verlopen zijn of ik niet meer gebruik. Maar ik had nog niet iets met alleen mijn naam. 
Maar nu wel, :D



Heerlijke warme huissokken, ik heb altijd ijskoude voeten en deze komen daarom goed van pas. Ik ben klaar voor de winter. ;d


Het liefst lak ik kleine details met een tip painter, maar ik heb daar nog niet alle kleuren van. Meestel doe ik dat met een zelfgemaakte dottingtole of een sate prikker ofzo. 
Ik vroeg dus een leuke tip painter, en deze had ik nog niet. Glitters zijn altijd goed! ;D

Oke deze kende ik nog niet, haha.
Even kijken... Er zitten 27 voorgeknipte dubbelzijdige tattoo's in, als je daar lijm op doet en besprinkelt met glitters heb je een glitter tattoo. 
Okee, ik ben hier misschien een beetje te oud voor maar ik ga het toch proberen.
Als ik het niet leuk vind, kan ik altijd nog de kleine bergkristalletjes en glitters gebruiken voor mijn nagels. ;d






Dit waren mijn Sinterklaas cadeautjes. 
xMaarit.

3 opmerkingen:

  1. dankje voor het volgen :) ik volg je terug xxliefs, Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb die sleutelhanger ook! :D hij is 4 euro, haha.
    verder een leuk artikel
    loves, saar.

    BeantwoordenVerwijderen