13 dec 2011

Review Catrice en Essence: nagellak en remover

Vandaag ben ik even naar de Kruidvat gegaan, want ik wou nu weer even een nieuw lakje. Ik zat even te kijken bij Catrice en zag wel een leuk kleurtje dat ik nog niet had. 
Ook had ik geen blanco lakje meer, dus die heb ik ook even gekocht van Essence. 
Mijn nagellak remover is ook bijna op dus besloot ik ook maar een nieuw potje te kopen van Essence.
Ik zag een filmpje over deze nagellak remover en hij leek me heel handig.


Mijn kat, Rossi moest zich er ook nog even mee bemoeien. Hij wou graag roze nageltjes denk ik. :3

*om Rossi nog groter te zien, klik op de foto*
















Ik had op het moment geen nagellak op, dus ik begon met het lakje van Catrice. Het heet 360  Raspberry Fields Forever, ik vind het echt een heel mooi lakje. Het is wel een beetje een zomers lakje maar ik kan de zomer gewoon niet vergeten, dat heerlijke zonnetje. Die moeten we weer voor een tijdje missen . :(
Nagellak van Catrice vind ik sowieso heel goed, het dekt heel mooi en droogt ook redelijk snel, de nagellak blakert niet snel af en de kleur blijft mooi op je nagels.
Daarna ben ik er met Essence 01 Absolute Pure overheen gegaan, dat zag er echt heel mooi uit. Als je bijvoorbeeld je vinger op je lakje legt om te voelen of je lakje al droog is en je doet daarna het lakje van Essence er overheen... Het is weg, tenminste je ziet er bijna niks meer van. :D

Na dat alle nagels droog waren heb ik 1 vinger uitgetest op deze nagellak remover.
Je moet je vinger er in doen en dan gewoon je nagel tegen de kwastjes duwen, rondjes draaien wat dan ook. De kwastjes zijn niet te hard, het doet geen pijn. Het duurt wel een tijdje tot dat alles er af is, dat wel.
Er blijven dan ook restjes zitten aan de zijkantjes, maar die kan je er zo afschrapen met je nagel.
Ik vind hem erg handig en je kunt hem altijd nog hervullen met eigen nagellak remover.



~ Dragen jullie veel nagellak van Catrice? Zo ja, wat is dan jullie lievelingslakje? ~

xMaarit.

1 opmerking: