1 dec 2011

Vlog incoming.

Hallooo, 
Een aantal van jullie weten al dat ik samen met Channah vlogs maak. 
Zei heeft daar een super goede camera voor en de programma's. 
In die vlogs staan vooral sketches en awsome things. 
Er is al een tijdje geen vlog meer geweest, maar er is er weer 1 in proces. :d
Volg allemaal Channah ook even, she's my bestfriend. 
Ze is als een zus voor me, ze blogt over ongeveer dezelfde dingen als mij .
Dus neem graag even een kijkje. :D
Je kan op Channah klikken voor de link. 

Ja ik weet het de laatste tijd post ik niet zo heel veel meer. 
Ik heb eigenlijk weining inspiratie op het moment, ik krijg ook niet echt de kans om iets nieuws te kopen, zoals aan leuk lakje of een setje sieraden, dat komt omdat ik de laatste tijd best wel veel geld heb uitgegeven en ik nu dus weer een beetje moet gaan sparen. 

Klik hier voor onze vorige vlog. 

xMarit.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten