21 dec 2011

Let's listen to some music !
























Oke, nu eens een keer een post over muziek. 
Met als onderwerp : David Guetta. Een super goede DJ.
Zelf zingt hij geen nummers, maar de muziek die hij maakt kan mooi op gezongen worden en ook nog eens super leuk dansen. Elke avond zet ik weer een liedje van hem op en ga ik los ik mijn rommelige kleine kamertje, stoot ik mijn been weer tegen m'n bureau, maar dat maakt op dat moment even niet zo uit.
Ik geloof dat David Guetta wel is doorgebroken met het nummer Memories met Kid Cudi. Kid Cudi kende ik daarvoor eigenlijk ook niet eens. ;x
Heel veel nummers van David Guetta zijn een hit geworden.
Ik zal even laten zien wat mijn top 3 nummers is.

#1 : Go little bad girl - David Guetta ft. Taio Cruz, Ludacris

#2 : Without you - David Guetta ft. Usher

#3: Where them girls at - David Guetta ft. Nicki Minaj, Flo Rida

xMaarit.

1 opmerking: