25 jan 2012

#1 Marit&Channah - April evil shoot

Gister hebben Channah en ik een eigen fotoshoot gehouden in mijn trappenhuis met mijn kleding!!
Ze zou eigenlijk even komen kijken naar mijn kaptafel en gewoon samen chillen, maar toen zag ze ook mijn foundation, ze vroeg of ze hem mocht proberen en hadden we nog wat andere spulletjes op gedaan. Toen kwamen we op het idee: Zullen we een fotoshoot houden. 
En dat hebben we dus gedaan, in het trappenhuis. We zagen een paar kleren in mijn kamer liggen en trokken het aan, we deden elke keer iets anders aan. 
Dit zijn de foto's. :D 







Haha, op de laatste foto lijkt het net alsof Channah plankt !! ;D
Dit waren de foto's met het April Evil shirt en mijn übercoole pett !
I Love it . Het was geweldig gister . 

xMaarit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten