23 jan 2012

Look at that bunny mask !

Please, all the attention to my new creation: The bunny/rabbit mask! Quite cute isn't it?
Tjaa, het is maar hoe je konijn in het engels wil zeggen. Bunny klinkt schattiger, rabbit is zo serieus. ;D In ieder geval heb ik dus weer een nieuwe tekening gemaakt. Het is een opdracht voor school, maar ik neem er alle tijd voor. Ik heb trouwens al heel lang niks meer gepost, dat spijt me heel erg. Ik heb dit hele weekend geen tijd gehad en vóór het weekend heb ik me meer op andere dingen gestort, zoals school. Please forgive me.
De tekening hieronder, is het masker. Ik heb het masker in kleur gemaakt en de rest -het gezicht, haar, nek enz.- in de gewone grijze potloodkleur. Ik moest er een tekening van maken, maar daarna moet ik het gaan kleien. Daarom mochten er niet te veel details in zitten. 
Hoe meer details, hoe mooier de kunst. Maar dan moeten de details wel lukken. 
Ik hoop dat het een mooi maskertje wordt, ik klei namelijk niet zo vaak. 
Ik ga er flink mijn best op doen. 
* Klik op de foto voor de vergroting *
~ Wat vinden jullie ervan? ~
xMaarit.


6 opmerkingen: