31 jan 2012

Kaptafel !!

Eindelijk !! Ik heb hem eigenlijk al een tijdje, maar heb nu pas tijd om er iets over te posten. 
Toen ik het weekend bij mijn vader was, is mijn moeder de kaptafel met haar vriend wezen halen en hebben hem in elkaar gezet. :D
Toen ik maandag op school zat kreeg ik al eenverdacht sms'je : Ben je al thuis, x Mam. 
Dus ik dacht, er is iets aan de hand. :3
Toen ik thuis kwam zag ik het , MIJN KAPTAFEL !! ;D 
Oooh, wat was ik blij ! 
Ik zal even wat foto's laten zien. (:
Zoals jullie zien is links van mijn kaptafel een stuk muur niet geverft, dat komt omdat  daar vroeger een deur heeft gezeten en het nu dus een houtplaat is, dit mochten wij niet verven, maar daar hebben we nu een beetje lak aan en ga ik daar mijn graffiti muur van maken! :D

Hier kan ik lekker zitten als ik mijn Hitkrant ofzo lees, zo als jullie kunnen zien heb ik aardig wat posters en dit zijn er maar een paar xd. 
Linker la, haarbandjes, borstel en favoriete boeken. 
Rechter la, parfum en ook gekleurde haarlak, en een batterij xd. 
Armbandjes, oorbellen, horloges, lippenbalsum, maskertjes, kettinkjes, hier zit zo'n beetje  accesoires en lipgloss in die ik het meest gebruik .
Favoriete mascara's, foundations, oogpotloden, eyeliners en kwast.
Fotolijstjes, make-up remover, Smint, mp3-speler en tekeningetje die ik van Channah heb gekregen. Hihh, die baby in het blauwe ronde lijstje ben ik. ;$
Deo, haarproducten, doos met nagellak, watervaste stift en notitie plakbriefjes.  Haha ik ben niet zo goed in handen tekenen dat kan je wel zien. Ik ga denk ik een mooi nagellak rek kopen, dan zit ik niet meer met die irritante doos opgescheept. 
 Dit was dus mijn kaptafel . :D :D
Ik ben er echt heel blij mee.
xMaarit.

5 opmerkingen: