12 jan 2012

My love .

Ik hou zo veel van hem... Mijn kat. ;d
Nee wat ik even wou zeggen.
Ik lig nu in mijn bed met 2 dingen op schoot.
Mijn laptop... en mijn kat half op de laptop.
Ik wil gewoon iets posten vandaag, eigenlijk 2 dingen.
Maar mijn inspiratie is een beetje weg en ik moet weer gaan sparen. 
Want anders kan ik geen spulletjes meer kopen waar ik over kan bloggen. 
Ik heb de laatste tijd best wel veel foto's gemaakt van mijn kat. 
Haha, hij kan eerst heel lief kijken en daarna ineens heel boos.
Het klinkt raar, maar het is wel zo . xd
Aaaawg hij ligt nu met zijn pootjes over zijn neus, :3

































Hahaha, hij houdt van de kast !!












 
Haha, hier moest mijn moeder hem vast houden , hij was toen echt heel druk, hij rende echt overal heen. whahaha. 
 






















Hahaha op de 1 of andere manier houdt hij ook van water .
























xMaarit&Rossi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten