10 jan 2012

Tekening voor mijn meisjes.

Een tijdje geleden ben ik mijn vriendinnen gaan tekenen.
Vorige vrijdag hielden Channah en Nancy een feestje waar Desiree en ik voor waren uitgenodigd. 
Toen ben ik gaan tekenen en heb ik hun alle drie een tekenening gegeven.
Ik was eigenlijk vergeten scans van te maken, maar Channah heeft er een foto van gemaakt en op haar blog gezet.
Ik had er dus nog 2 gemaakt, maar daar heb ik geen scans/foto's van.
De tekening was een soort van gebaseert op een foto die we hadden gemaakt op een halfpipe toen ik jarig was. 
Ik had namelijk helemaal geen foto's waar ze alle drie helemaal op stonden. 
Channah staat helemaal links alleen dan met een andere schoenen want de schoenen wouden meer niet lukken en een andere mond. 

Dit is de foto: 























Ik doe ook tekeningen op verzoekjes.
xMaarit.

3 opmerkingen: