16 jan 2012

Bestelling Neckermann

Voor de eerst keer dat ik iets bestel bij Neckermann, oooh erg !!
Channah zei laatst dat ze een heel leuk shirt had gezien.
Dat leek op dat shirt dat ik heb . (*Klikk*)
Dat wilde zij al heel graag en eigenlijk wil ik wat meer van dit soort shirts, ik vind ze zoo leuk!
Alleen vonden we de verzend kosten best duur. €6,- .
Dus als me nou samen iets bestelde, dan betaalden we allebei de helft van de verzendkosten. 
Toen we hoorden dat Desiree en Nancy de shirts ook super leuk vonden, was het nog beter. 
Iedereen betaald dan een kwart van de verzendkosten (€1,50) + het shirt. 
Het shirt is €14,95 en met €1,50 erbij. Dus ik hoef maar €16,45 te betalen. :D
Dit is het shirt, ik vind hem echt heel leuk!
























~ Hebben jullie al eens iets bij Neckermann gekocht? ~

xMaarit.

3 opmerkingen:

  1. wauw gaaf zeg!
    ik heb even voor je gekeken naar de nail art pennen maar ik zie ze ook nergens meer op de site staan raar!
    Misschien kan je boozyshop even een mailtje sturen of anders ze volgen op twitter ( Als je dat hebt) Daar reageren ze ook op.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah, leuk! Heb er nog nooit besteld eigenlijk..
    Leuke blog, ik volg je met bloglovin'!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen