18 jan 2012

Let's put on something pink .

Toen ik laatst in mijn moeders kamer stond zag ik een heel leuk roze ding. 
Haha, ik noem het even een ding want ik weet neit echt hoe je zoiets noemt. 
Ik vond hem echt heel leuk en mijn moeder zei: Ik had hem gekocht bij Anita mode, maar hij staat mij niet zo, je mag hem best hebben. :D
Jeeeeeeeeeeeeeeeej !!
Hij paste me en stond me ook nog best leuk!
De foto's zijn gemaakt met mijn mobiel, zeer slechte kwaliteit. -____- 
Onder het roze 'ding' heb ik een simpel wit hempje , het kan natuurlijk ook een zwarte of een lichtroze zijn. Een wit hoofdbandje, die bandjes heb ik áltijd om mijn hoofd. :3 

Witte oorbellen en een blauwe broek.
Ooh, wat baal ik van die slechte kwaliteit. Nou ja volgende keer beter. 
Nu ik er aan denk, een paar armbandjes erbij had nog leuker geweest. 

~ Hebben jullie veel roze kleding? ~

xMaarit.

6 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit!

    Ik heb je trouwens getagged, zou je hem willen doen?

    Hij staat hier : http://belllezza.blogspot.com/2012/01/tag-11-questions.html

    Sorry, niet als spam bedoelt ofzo maar zo is hij makkelijker te bereiken voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. staat je leuk!
    Ik heb een roze skinny:)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kleurtje!
    ik heb niet zo heel veel roz emeer hihi.

    BeantwoordenVerwijderen