15 jan 2012

BIG CARD !!

Toen ik 11 werd heeft mijn vriendin Delicia mij een enorme kaart gegeven. 
Toen we na groep acht allebei naar een andere middelbare school gingen hebben we eigenlijk niet meer zo veel contact gehad. Maar toen ik haar laatst weer sprak zou ze een feestje geven omdat ze 15 werd en ik mocht komen. 
Ik heb nooit eigenlijk zo'n enorme kaart voor haar gekocht, dus ik wist meteen wat ik moest kopen. 
Op naar de Primera.
Dit was de kaart die zij mij had gegeven:


Hihh, ik heb hem nog steeds. 





















Toen ik de kaart voor Delicia kocht, kreeg ik er een enorme envelope bij, zo schattig!

















De kaart was nu 11,95 normaal 14,95 .
Ik had het er zeker voor over. 
De kaarten werden heel goed verkocht en ik had de laatste. 


















Ik vond de kaart zoo lief, die móest ik aan haar geven !!

~ Wat vinden jullie leuker, een normale of een enorme kaart? ~

xMaarit .

3 opmerkingen:

  1. Nu ik naar de foto's kijk, lijkt de kaart niet eens zo groot maar hij was 60 cm lang en 43 cm breed. :D 'xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! :D

    Liefs'Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superlieve kaart! Ik vind grote kaarten ook altijd net wat specialer :)

    BeantwoordenVerwijderen