3 jan 2012

Redesign my own room

Ik ga een heel deel van mijn kamer veranderen. :D
Mijn bureau (onder aan deze post) en een ander kastje gaan weg en er komen een aantal nieuwe spullen in mijn kamer. Zoals:

Deze kaptafel


Een nagellakrek

 Een boekenplank

 Mijn bed blijft gewoon en mijn ingebouwde kast ook, die kunnen we er niet uit halen. Ik ga ook een heleboel fotolijstjes ophangen en mijn muur opnieuw verven/behangen waarschijnlijk. 
Ik zie er erg naar uit want mijn kamer was altijd wel leuk, maar ik zat er eigenlijk bijna nooit in, dat wil ik wel veranderen. 
Mijn bureau staat op marktplaats. In de ikea voor €120,- . Er staat bij ons dat er geboden kan worden vanaf €70,-  maar we krijgen alleen maar boden van €45,- of minder. Dus als je geïnteresseert bent, bieden kan vanaf €45,- . Hier is de link . <--


xMaarit.

6 opmerkingen: