30 jan 2012

Yellow dresses.

Heei all. 
Even over iets zomers praten want ik wordt echt gek van de winter. 
's Morgens wakker worden en proberen uit bed te stappen, maar er snel weer in duiken omdat het zo koud is... Ook ben ik veel vaker chago als ik niet vaak genoeg de zon zie.
Maar als ik dan weer aan de zomer denk, word ik vaak weer helemaal blij. 
Ik vind het enig om naar te kijken, maar jurkjes staan mij eerlijk gezegd niet zo. 
Ik heb namelijk behoorlijk dikke benen. 
Gele jurkjes vind ik zo schattig, die doen me pas echt aan de zomer denken, de kleur die de zon uitstraalt. Wat een pech, aangezien in niet zo snel zo'n mooie donkere tint krijg, staat geel mij ook niet zo goed. 
Ohh, nu kom ik echt heel zeurend over... 
Hier even een paar leuke foto's van mooie gele jurkjes. ;D


~ Welke vinden jullie het mooiste? ~


xMaarit.
















3 opmerkingen:

  1. haha, ik krijg er ook een zomergevoel van. en dit jurkje is super!
    http://www.zalando.nl/only-affection-korte-jurk-geel-on321i00x-201.html
    jammergenoeg hebben ze hem alleen nog in L...
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw dat laatste jurkje is leuk! Ik wil ook weer zomer, winter is niets voor mij :)

    xx Astrid

    BeantwoordenVerwijderen