9 jan 2012

I won Charlottes give-away !!

Jeeeeeeej, ik keek vanmiddag in mijn brievenbus en ik zag een pakketje !
Het was het pakketje van Charlotte, omdat ik haar give-away heb gewonnen.
Ik won 2 super leuke rokjes van Vero Moda in maat S/M .
Eén in het roze en één in het bruin .
Ik was zo enthousiast dat ik meteen het pakketje heb open gemaakt in de gang.
Dus daar heb ik geen foto van, maar wel van de inhoud van het pakketje ! :D


















Zelfs mijn kat was erg nieuwschierig !  
























Ik ben er echt heel blij mee!
Harstikke bedankt Charlotte. ;D
De maten kloppen inderdaad niet, er staat L , maar ze zitten als S/M .













































 xMaarit.

4 opmerkingen:

  1. Leuke rokjes (:
    Vooral de roze kleur vind ik leuk!
    De foundation kan ik zeker aanraden, woensda denk ik komt er nog een review over maar ik ben heel tevreden (;
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke hoor
    leuke blog heb je ook ik volg je :)
    wil je mij ook volgen ?
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, haha!
    Ik volg je, leuke blog :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen