17 jan 2012

Tag: Mijn ABC.

Wat een super leuke tag ! Toen ik even keek op de blog van Femke las ik haar antwoorden en zag ik dat iedereen hem over mocht nemen. Jeeej weer een nieuwe tag, dankje. :D


















Age: 14 jaar, geboren op 7 september 1997.
Best friend: Ik heb er niet zomaar 1 ... Ik heb er 3: Channah, Nancy & Desiree.
Chore you hate: afwassen, ik moet dat soms doen omdat wij geen vaatwasser hebben.
Dreamhouse: Villa aan het water 
Essential start of the day: 40 minuten lang elke 7 minuten op het snooze knopje van mijn wekker klikken en daarna wakker schrikken. TIJDNOOD!
Favorite colour: Geel, blauw, groen, paars ... Idon'tknow. 
Gold or silver: Zilver.
Height: 1.56m , klein!! :D

Instruments I play: Whaha, ik had vroeger een blokfluit!
Job title: Student ?
Kids: Ik ben er zelf nog één !!
Life is incompleet without: Love & trust .
Music that you always listen to: Dance nummers, hip-hop, rap, disco muziek.
Nickname: Maritos .
Overnight hospital stays: Nog nooit, alleen toen ik geboren was geloof ik.
Phobias or fears: SPINNEN en ik ben altijd bang om iemand die veel voor mij betekent te verliezen.
Quote from a movie: Op naar de sterren en daar voorbij , Bullenbeest! (Toystory) xd
Reason to smile: Geen school, zakgeldverhoging, te horen krijgen dat hij je leuk vind, shoppen.
Siblings: 1 broertje van 11.
Time you wake up: schooldagen: 7 uur , weekend: hooguit 12 uur minstens half 10 .
Underwear: boxershorts
Very important date this year: 15 mei, dan bestaat mijn blog alweer een jaar!
Worst habit: Niet meer zo erg nagelbijten, maar gewoon nagelscheuren. :$
X-ray's you've done: nog nooit.
Yummy food you make: ik heb ooit een heerlijke aardbijesmoothie gemaakt. :D
Zoo animal: Prairie hondjes, ofzo xd. Die zijn zoo schattig! 

Iedereen die deze tag leuk vind, mag hem overnemen. Veel succes!

xMaarit.


2 opmerkingen: